2017. július 27., csütörtök

Elvesztettem a világ legjobb papucsát


Nyaralásunk veszteségei: nagy doboz görög joghurt és fèl pár papucs 

Most már ez az utolsó és leszállok a témáról. De biztos neked is volt olyan, hogy elvesztettél valami fontosat legyen az értékes vagy kevésbé értékes. Ez nem egy nagy dolog de nekem nagyon hiányzik és nem a joghurtra gondolok.


( Miútán megkaptam boldogság fotó. )

Ohhh de jó is lenne ha a Birkenstock Budapest megszánna egy fél pár papuccsal! Nem kell nekem kettő csak a jobbik fele...
Nem mintha a bal nem lenne ugyanolyan szuper. Csak önmagában egy balos pacsker kevés...főleg látványban festenék mókásan.

Elhagytam a világ legjobb papucsát legalábbis nekem ennél jobb még sosem volt...pedig próbáltam már kínait, kommersz cipőboltost, bőrt nem bőrt, gyógypapucsot és divatpacskert...sportosat és márkásat...de ennyire jó egyik sem volt! Sőt ki merem jelenteni, hogy nem is lesz! 
Kismamaként kaptam tavaly tavasszal...IMÁDTAM...eleve szerencsés vagyok és nem dagadt a lábam várandóságom alatt...de annyira kényelmes volt, hogy leírni nem lehet!  
   

( Kismamaként a tavalyi nyaraláson. )

Egész napos járkalás után sem érztem, hogy valaki adjon proteint mert minden izmom zizeg...nem sok izmom van de olyankor azt a keveset is megérzem ha mondjuk a másik papucsomban járkáltam (amibe most is kényszerültem). 
Olyan volt, mintha rajtam sem lett volna...könnyű és légies viselet. Vendégségből hazaérve mondjuk éjjel 11-kor felcipeltem benne 3 gyermekem (nem egyszerre)! Stabil, nem csúszik, kényelmes és még szép is. Lehet ezt még csűrni-csavarni, hogy fantasztikus/utánozhatatlan/isteni... 

 
( Kismamaként (is) csak ebben éreztem jól magam. )


Viszont írok egy konkrét tényt! 10-12 órát dolgozó (és többet) szakácsok és cukrászok kedvence ez a lábbeli...ezt ajánlják egymás számára is (info: Facebook szakácsok csoport).
Nem hittem, hogy találok ilyen egyszerre szép és kényelmes darabot...ha te sem hiszed tévedsz...látogass el ide: http://www.komfortlabbeli.hu/birkenstock/kapcsolat
Biztosan megleled a számodra szerelem darabot! Ugy hiányzik a jobb fele 😭 esküszöm megsírattam! Oké eleve egy érzékeny nőszemély vagyok...de a kedvenc papucsom 😭 

( Az egyik kedvenc képem a munkám gyümölcseivel. )

Apukák és leendő apukák kik ezt most olvassátok Birkenstock papucsot az asszonynak! Meg nekem is egyet mert a szívemnek nagyon hiányzik...de a lábamnak még jobban ❤️

Ha te már meglelted életed papucsát, ne tarsd magadban...oszd meg velem megjegyzésben 😊 Ha pedig kiváncsi vagy, hol és hogy hagytam el Facebookon elolvashatod:  

https://www.facebook.com/anyafejmomface/?ref=bookmarks


Nem szponzoráció!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése