2018. május 1., kedd

Ide süss...diétás desszertek


Ebben a bejegyzésben olyan általam tesztelt Instagramon lementett desszerteket mutatok amelyket neked is ki kell próbálnod!
Legalábbis a saját érdekedben ajánlom :)

Gyakran arra sincs időm,hogy valami "máson" agyaljak a menü terén.
Akkor jön a csirke-rízs-zöldségek kombináció vagy a csirkepörkölt tésztával. Ezeket nem lehet elrontani (szerintem) és minden gyerekem jóízűen megeszi.
Nem valószínű,hogy valaha időm lesz saját receptekkel kísérletezni. De gyakran az inprovizációkból kisülnek újdonságok. 
A "diétás desszert" tekintetében viszont kerestem és találtam mennyei finomságokat.

@tothcynthia: 
Lisztmentes piskóta tejszínes fehércsokis mascarpone krémmel 

Imádom nézni mások finomságait (bár este már nem ajánlott).
Gyors egészséges receptek pedig mindig jól jönnek!
Persze ezeket mindenki lementi, odaírják,hogy nyami és tuti elkészítem.

De tényleg? Mindenki el is készíti?



Én csak akkor mentek le egy receptet,ha biztosan kipróbálom. Most pedig megmutatom,hogy mi az amiket én vásárolok. Valamint,hogy ezekből milyen desszerteket készítettem a közelmúltban.

Hogy szoktam-e venni egészségetelen dolgokat?

Persze!

Az életmódváltás nem arról szól,hogy többé nem ehetsz valamit.   

Hanem,hogy inkább 
MIT
MIKOR
MENNYIT
egyél!


Ezt a három desszeret készítettem el a közelmúltban. Van amelyiket többször is. Ha nem ismernétek a sütik megálmodóit, akkor nézzetek be az oldalunkra. Az elkészült étkeket pedig szívből ajánlom. Mind isteni finom volt...
A saját képeimet tettem ide. Ti viszont keressétek meg náluk a recepteket vagy érdeklődjetek nálam :)


@martinaklein:
Csupa csoki brownie




@halasz_evi : 
Túrófelfújt erdei gyümölcsökkel  



Plusz egy ajánlás @olovacz.beatrix és @edit_fenyvesi közös útmutatása. Amelyben hétről hétre 4 alapanyag megadásával buzdítanak minket kreatív és egészséges ételek elkészítésére.
A múlt héten a bulgur-gomba-paradicsom-sajt kombinációból én ezt hoztam ki.
Megnéztem,hogy ők mit készítettek...de soha nem jutott volna egyik sem eszembe. Ennek oka,hogy a bulgur ritkán kerül terítékre. De ezen biztosan változtatni fogok, ugyanis a gyerekeknek ízlett. Ismerték mert az oviban is kapnak. 
Már emiatt megérte csatlakozni a #mitfőznél kezdeményezéshez 👌
Ajánlom őket is követni, hiszem nagyon inspiráló nők. Ez a motiváló ötletük is fantasztikus...de sokan még bátortalanok...

Tessék lementeni recepteket, megfőzni, megsütni, sok finom és egészséges ételt enni!
Mert enni jó, de vigyázz a testre amiben élsz♥️



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése